„Provádění INTRASTATU v roce 2025“

pozvánka


Termín a místo konání:
  16. ledna  2025, 9:00 – 14:00 hod. (8:50 hod. prezence)
zasedací místnost ČSOB, a.s., Nám. T. G. Masaryka 143, 261 01 Příbram I, 1. patro
           
Účastnický poplatek:
1250,– + 21% DPH         (člen OHK Příbram)
1650,– + 21% DPH         (nečlen OHK Příbram)

Program:

  • vznik a zánik povinnosti k vykazování údajů do Intrastatu
  • referenční období
  • zjednodušené hlášení
  • zboží sledované v Intrastatu
  • zboží nesledované v Intrastatu
  • způsoby předávání výkazů pro Intrastat celním orgánům
  • obsah a rozsah všech údajů vykazovaných do Intrastatu, s mimořádným zaměřením na fakturovanou hodnotu zboží, kódy povahy transakcí, třístranný obchod, kombinovanou nomenklaturu zboží, DIČ partnera a země původu ve směru vývozu
  • opravy a upřesňování údajů ve výkazech pro Intrastat
  • dobropisy
  • informace o kontrolách správného provádění Intrastatu, požadované dokumentaci při těchto kontrolách a sankcích za zjištěné chyby
  • dotazy účastníků k provádění Intrastatu a odpovědi na ně

Prezentující: Ing. Jan Bílý – odborný rada v oddělení datové podpory statistiky zahraničního obchodu Českého statistického úřadu
Mgr. Veronika Trakalová – metodička Intrastatu v oddělení datové podpory zahraničního obchodu Českého statistického úřadu

    Přihláška na akci

    Pomocí elektronické přihlášky se můžete přihlásit na pořádanou akci. Přihláška je závazná, pro dotazy nás prosím kontaktujte e-mailem na ohkpb@ohkpb.cz, nebo telefonicky na číslo 724 613 953, či na pevnou linku 318 627 784.

    Firma

    Člen OHK v Příbramianone

    Adresa

    DIČ

    Účastník

    Pozice

    Telefon

    Mobil

    Email

    Web

    Datum

    16 Led 2025

    Čas

    9:00 - 14:00

    Místo konání

    budova České spořitelny
    budova České spořitelny, Náměstí Arnošta z Pardubic 166, 261 10 Příbram

    Organizátor

    OHK Příbram

    Komentáře nejsou povoleny.