„Provádění INTRASTATU v roce 2025“
pozvánka
Termín a místo konání: 16. ledna 2025, 9:00 – 14:00 hod. (8:50 hod. prezence)
zasedací místnost ČSOB, a.s., Nám. T. G. Masaryka 143, 261 01 Příbram I, 1. patro
Účastnický poplatek:
1250,– + 21% DPH (člen OHK Příbram)
1650,– + 21% DPH (nečlen OHK Příbram)
Program:
- vznik a zánik povinnosti k vykazování údajů do Intrastatu
- referenční období
- zjednodušené hlášení
- zboží sledované v Intrastatu
- zboží nesledované v Intrastatu
- způsoby předávání výkazů pro Intrastat celním orgánům
- obsah a rozsah všech údajů vykazovaných do Intrastatu, s mimořádným zaměřením na fakturovanou hodnotu zboží, kódy povahy transakcí, třístranný obchod, kombinovanou nomenklaturu zboží, DIČ partnera a země původu ve směru vývozu
- opravy a upřesňování údajů ve výkazech pro Intrastat
- dobropisy
- informace o kontrolách správného provádění Intrastatu, požadované dokumentaci při těchto kontrolách a sankcích za zjištěné chyby
- dotazy účastníků k provádění Intrastatu a odpovědi na ně
Prezentující: Ing. Jan Bílý – odborný rada v oddělení datové podpory statistiky zahraničního obchodu Českého statistického úřadu
Mgr. Veronika Trakalová – metodička Intrastatu v oddělení datové podpory zahraničního obchodu Českého statistického úřadu